מסמך חשבונאי - תוצאות חיפוש

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 11/2017

הוספת תמיכה למסמכים מסוג "תעודת יציאה מהמלאי" ו-"תעודת החזרה" אשר משפיעים על המלאי בהתאם. משמש מערכות בהם מופעל מודול ניהול מלאי וספקים. שמירת תיעוד של יוצר המסמך בעבור כל מסמך שנוצר. המשתמש אשר הנפיק את המסמך בפועל ישמר בשדה זה. לאו דווקא מי שהכין את הטיוטא של התשלום...

שיפורים במערך המשימות - 08/2017

אפשרות יצירת משימה בעבור אימיילים נכנסים. (לא תיווצר משימה במידה וזה פעם ראשונה שאותה כתובת אימייל פונה ובעבור אותה פניה נוצרה יצירת קשר.) מניעת שליחת התראה לאחראי על משימה על יצירתה, במידה ותאריך היעד מוגדר ל-30 דקות הקרובות ולכן הוא יקבל התראה שהגיע הזמן לביצוע ואין טעם לשלוח הודעה גם על היצירה...

שיפורים במערך המשימות - 10/2017

אפשרות הגדרה של תוכן מעוצב במשימות + אפשרות שליטה על גובה ההגבלה של מספר התוים. (ללקוחות עם שרת ייעודי בלבד.) אפשרות צירוף של קבצים למשימות / תיעוד היסטוריה ידני אפשרות עדכון באימייל / או בסמס בעת ביצוע משימה. ניתן להגדיר כך שפרטי הלקוח בעבורו נעשית המשימה ימשכו אוטומטית או יוצר המשימה. בכל מקרה...

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 08/2017

תמיכה בתשלום במספר תשלומים. חישוב אוטומטי של סכום התשלום הראשון. הוספה / הסרה מהמלאי של יחידות המופיעות במסמכים מסויימים כמו תעודת משלוח נכנסת / יוצאת. דו"ח פרוט מסמכי הנהלת חשבונות הפך למפורט יותר וכולל מעתה גם התראות על מסמכים או מצבים בעיתיים כמו חיוב ללא הנפקת מסמך. תמיכה בהנפקת קבלה או...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

גירסה 2.12

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 04/2018

אפשרות הנפקת מסמכים בעבור לקוח (ולא רק בעבור הזמנות של הלקוח). אפשרות הנפקת מסמכי דרישת תשלום מספק ותשלום לספק על מנת לתעד הוצאות. אפשרות שימוש בכל סוגי המסמכים למערכות שאינן מחוברות לספק הנהלת חשבונות מסויים. מעתה מסמכים שנוספו ידנית ניתנים יהיו לעריכה ללא הגבלות. תמיכה במסמכים במטבעות חוץ. ב...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 06/2018

נעילת מלאי אוטומטית - אפשרות הגדרה של המחסנים אשר ישמשו לנעילה באוטומציה של נעילת מוצרים במלאי. מסמכי הנה"ח - אפשרות מחיקה של מסמכי הצעת מחיר / חשבוניות עסקה, גם אם כבר הונפקו. דף ריכוז מסמכי הנהלת חשבונות - דף חדש המרכז את כל המסמכים ומאפשר סינונים מתקדמים. (לקוחות ->...

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 02/2018

רישום היסטוריית פעילות בעת הנפקת מסמך חשבונאי / מסמך מלאי. מסמכים חשבונאיים חדשים: "דרישת תשלום מספק" ו-"תשלום לספק" אפשרות צירוף קבצים למסמכים. (למשל חשבונית הוצאה סרוקה) אפשרות הגדרת צורות תשלום וסוגי מסמכים שנוצרו בהתאמה אישית בממשק ריווחית. דו"ח מערכתי חדש - מאזן...

שיפורים במערך המשימות - 04/2018

דף הבית - חלונית משימות. צ'קבוקס חדש "אני יצרתי" אשר מאפשר צפיה במשימות שאני יצרתי על אחרים ועדיין לא בוצעו. דף משימות - אפשרות סינון לפי יוצר המשימה. סוכנים יוכלו לראות רק משימות שנוצרו עליהם ומנהלים יוכלו לראות הכל. הצגת תאריך היצירה בפורמט "זמן שעבר" על משימות שמוצגות...

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 07/2017

תוסף ריווחית אונליין - הנפקת תעודות משלוח, הזמנות, חשבוניות, קבלות וחשבוניות זיכוי דרך ריווחית אונליין (Rivhit) ישירות מתוך מערכת קאלה. טבלת תשלומים - הצגת צורת התשלום. התראה על מצבים מיוחדים כמו כרטיס אשראי שחוייב אך לא הונפקה בעבורו קבלה. אפשרות העתקה של פרטי אשראי מהזמנות דומות, ללא צורך...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 03/2018

חסימת אפשרות הנפקת מסמכים עם תאריך עתידי ישן יותר מהתאריך בו הונפק המסמך האחרון מאותו סוג. רשימת תשלומים בהזמנה - הצגת שדה מנפיק המסמך. הערה אוטומטית בעת הנפקת מסמך המבוסס על מסמך אחר. אפשרות הגדרת סוג המסמך ליצירה בברירת המחדל. טעינת המוצרים למסמכים לפי סדר הזה לסדר המופיע בהזמנה. אפשרות...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 02/2020

אפשרות הגבלת סוכנים להנפקה של מסמכים מסויימים. אפשרות הגדרת המשך טיפול מסוג יצירת מסמך מסויים. טופס הנפקת מסמך - כפתור חדש המאפשר הסרה של כל השורות מוצרים מהטופס בבת אחת. הנהלת חשבונות - בעת הנפקת קבלה או חשבונית/קבלה עם צורת תשלום = צ'ק. פרטי החשבון בנק ילקחו אוטומטית מכרטיס הלקוח. סנכרון...

שיפורים במערך הסליקה והנהלת החשבונות - 01/2019

סליקה דרך פלאכארד - תמיכה באפשרות סגירת מסגרת לשם ביצוע חיוב עתידי. אפשרות ביצוע חיוב דרך מערכת ה-CRM ללא שימוש בטוקן. (חיוב מיידי) בעת ביצוע חיוב המצריך אישור של חברת האשראי, ניתן מעתה להזין בצורה ידנית את מספר האישור. טופס פרטי אשראי - שדה תאריך תוקף - מניעת אפשרות הזנת תווים שאינן מספרים...

שיפורים במערך הקבצים - 04/2018

אפשרות שיוך של קבצים ליישות: בכל יישות תופיע רשימה של קבצים. בדף הלקוח ניתן יהיה לראות את הקבצים המשוייכים גם להזמנות / לפניות של אותו לקוח. קבצים המצורפים לאימיילים נכנסים יתווספו אוטומטית לרשימת הקבצים של היישות.

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 09/2018

בעת יצירת מסמך תשלום - אפשרות עיגול סכום לתשלום בצורה אוטומטית. (למעט בהנפקת קבלה או חשבונית/קבלה) אפשרות הגדרת חתימה דיגיטלית על מסמכי הנהלת חשבונות המונפקים דרך ריווחית. (יש להזין את סיסמת החתימה הדיגטלית בהגדרות התוסף) יצירת מסמך תשלום - במערכות המנהלות מלאי - הצגה של המלאי הקיים בחלוקה...

שיפורים במערך ה-API - 04/2018

תמיכה בעדכון פרטי ליד לפי שדה מותאם אישית. (למשל עדכון סטטוס ליד במערכת לפי פעולה חיצונית באתרכם) תמיכה בקריאה מקוצרת אשר יוצרת לקוח, הזמנה, מוצרים ותשלום בבת אחת. תמיכה ב Restful API בעבור יצירת לידים ממקורות חיצוניים. אנו מספקים דוגמאות ב-Postman לשם מימוש קל ומהיר בצד שלכם.

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 08/2018

אפשרות הגדרת הערה ברירת מחדל שתופיע על כל אחד מסוגי המסמכי הנהלת חשבונות. שליחת מסמכי הנהלת חשבונות ישירות מתוך קאלה במקום דרך iCount או ריווחית. האימייל היוצא מכיל פרוט של המסמך עצמו + קישור להורדת המקור. האימייל היוצא מתועד בתקשורת במערכת ה-CRM. אפשרות שליחה של מסמך בודד מסויים....

תהליכים אוטומטים שנוספו במהלך פברואר 2017

תהליכים אשר גורמים לשינוי סטטוס אשר מצריך סיבה, ירשמו סיבת ביטול "ביטול על ידי אוטומציה". אפשרות הגדרת טריגר המבוסס על שינוי סטטוס גם על פעולת הוספת יישות בסטטוס/ים מסויימ/ים ולא רק בעת עדכון סטטוס. בעריכת סטטוס יוצגו מעתה כל התהליכים המשפיעים או מושפעים מאותו סטטוס. עבור כל תהליך אשר...

עדכונים בתהליכים אוטומטיים

באוטומציות מתוזמנות / הוספת יישות - אפשרות סינון לפי אחראי קיים או לא   בתהליך אוטומטי המופעל כאשר "פניה נוצרה" - ניתן לסנן לפי סטטוס הפניה   פעולה חדשה של "יצירת תיעוד ידני" אפשרות לתת לתיעוד תאריך / שיוך למשתמש משמש לתצוגה טקסטואלית וגם לצורך הצגת...

יכולות סליקה והנהלת חשבונות

הוספת תמיכה בחלוקה לתשלומים בעת תשלום באשראי דרך האתר / מערכת ה-CRM. הנפקת מסמך חשבונאי בצורה אוטומטית בעבור הזמנות אשר מבוצעות באתר. אפשרות שליטה על סוג המסמך שיונפק (קבלה או חשבונית/קבלה) אפשרות מניעת יצירת מסמך חשבונאי במקרה של בעיה בביצוע החיוב. דו"ח מסמכי הנהלת חשבונות מובנה...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2022 - 07/2022

גירסה 8.6 - 8.7

בתבנית מייל: ניתן לשים ב"נמען" שם של מאפיין של בחירה מרובה מתוך חברים / משתמשים (עד היום זה עבד בבחירה של אפשרות אחת) ניתן לרשום את שם הסטטוס באמצעות status_title בהגדרת תהליך אוטומטי של "שיחה נכנסת" - ניתן להגדיר מספרי טלפון ספציפים של הנמען, ואפשר גם לסנן לפי האם פניה נוצרה...

איך מחייבים כרטיס אשראי במערכת Kala?

חיוב כרטיסי אשראי מתאפשר בעת הנפקת מסמכי קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה ופרטים נוספים כמו מחיר המשלוח והנחות. במידה ורוצים לשנות את אמצעי התשלום לכ. אשראי -  על מנת להזין פרטי אשראי להזמנה,   בשדה של 'תשלום באמצעות', יש לסמן את...

חיוב אשראי (סליקה) והנפקת מסמכי הנה"ח

בכדי לבצע חיוב של כרטיס אשראי במערכת Kala יש לודא קודם כל שהינכם מחוברים לספק מתאים וגם לספק של הנפקת מסמכי הנהל חשבונות. חיוב כרטיס אשראי מתבצע במעמד הנפקת מסמך מסוג "קבלה" או "חשבונית + קבלה". יש לגשת אל כרטיס הזמנה שבו נרצה לבצע את החיוב ולהנפיק את המסמך. ניתן גם לחייב...

כיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה

בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...